شناور شدن پیکان در سیلاب تربت حیدریه تربت حیدریه- ایرنا- بخشدار مرکزی تربت حیدریه گفت: به دنبال بارش باران و جاری شدن سیلاب، یک دستگاه پیکان در مسیر روستای سیوکی، در پایین دست تربت حیدریه، به همراه پنج سرنشین برای لحظاتی در آب شناور شد


حسن قربانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای امدادی کلیه سرنشینان این خودرو را از غرق نجات دادند، اما پیکان که با کمک خودروهای امدادی از حرکت بازایستاده، همچنان در میان سیلاب غوطه ور است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تربت حیدریه نیز گفت: در ۲ روز اخیر در محور رباط سنگ، ۲۰ سانتیمتر برف باریده و در اثر بارش و جاری شدن سیل در کدکن، راه ارتباطی رباط سنگ – کدکن مسدود شده که با توجه به ادامه بارش ها، بازگشایی مسیر فعلا امکانپذیر نیست.
ایمان مقید، با اشاره به استمداد از نیروهای ارتش و سپاه برای بازگشایی محورهای دچار سیلاب در این شهرستان، افزود: ۶۰ نفر از نیروهای این اداره به صورت شبانه روزی در محل های حادثه خیر مستقر و ۲۰ دستگاه خودرو راهداری نیز به این مسیرها اعزام شده اند.
وی پیشتر گفته بود: تجهیزات ناوگان راهداری تربت حیدریه نیازمند به روز شدن است و برای تجهیز و به روزرسانی ناوگان راهداری این شهرستان دست کم ۸۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
شهرستان تربت حیدریه ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که ۷۴۴ کیلومتر آن راه اصلی و هزار و ۳۵۶ کیلومتر راه روستایی است.
اداره راهداری تربت حیدریه چهار بخش مرکزی، کدکن، جلگه رخ و بایگ، چهار شهر، هشت دهستان و حدود ۱۵۰ روستا را زیر پوشش دارد.
شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

بازدیدها: 18

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *