فرماندار تربت حیدریه:مهمترین کارکرد رسانه، تقویت حس اعتماد عمومی است

 

تربت حیدریه- ایرنا- معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه گفت: یکی از مهمترین وظایف و کارکردهای رسانه های ارتباط جمعی، ایجاد و تقویت حس اعتماد عمومی در جامعه و امیدوار کردن مردم به زندگی بهتر است.

به گزارش ایرنا احمدعلی موهبتی، چهارشنبه در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه افزود: در عین حال رسانه ها باید به شکلی در جامعه فضاسازی کنند که هر مسئولی مرتکب تخلفی شد، نگران رویارویی با افکار عمومی باشد.

وی از مستندسازی و ادب رسانه ای به عنوان ۲ عامل موفقیت رسانه ها سخن گفت و اظهار کرد: خبرنگاری که بر اساس مستندات به تولید خبر می پردازد، در بین مردم دارای ارج و قرب خواهد بود و اگر مطالبش را با واژگان آراسته و البته به دور از توهین و افترا مطرح کند، این محبوبیت صد چندان خواهد شد.

موهبتی در بخش دیگری با اشاره به حساسیت های مقام معظم رهبری در مواجهه با شبیخون فرهنگی گفت: متاسفانه در سال های اخیر جامعه ما دچار آفت هایی شده که باید ریشه آنها را در حوزه فرهنگ جستجو کرد و در همین قالب نیز نسبت به رفع آن ها اقدام کرد.

وی در پاسخ به انتقاد خبرنگاران از ارتباط ضعیف برخی دستگاه های اجرایی تربت حیدریه در با رسانه ها اظهار کرد: در نشست هفته آینده شورای اداری شهرستان این موضوع به کلیه مدیران ابلاغ و از آنان خواسته خواهد شد تا با رسانه ها همکاری و تعامل فعال تری داشته باشند.

مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

بازدیدها: 27

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *