در واکنش به وعده های برخی نامزدها؛سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن: مجلس اجازه افزایش یارانه ها را نخواهد داد

تربت حیدریه- ایرنا- سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس تحت هیچ شرایطی اجازه افزایش یارانه ها را به رئیس جمهوری بعدی، نخواهد داد.

به گزارش ایرنا سعید باستانی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مه ولات افزود: بر این اساس وعده برخی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر افزایش یارانه ها، به هیچ وجه قابلیت اجرایی ندارد.
وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی خود باید بدانند که تحقق شعارهایی از این دست نیازمند مصوبه مجلس است و با توجه به شناختی که از مجلس دهم داریم، چنین مجوزی به دولت داده نخواهد شد.
وی با اشاره به لزوم تحقق شعار تعیین شده رهبر انقلاب برای سال جاری گفت: برای اجرای این شعار در کمیسیون صنایع و معادن مجلس ۲ اقدام صورت گرفته که یکی بررسی قوانین حوزه تولید و کسب و کار است که تا پایان ماه جاری گزارش آن به هیات رئیسه مجلس ارائه خواهد شد.
باستانی اقدام دوم را به حوزه قاچاق مربوط دانست و افزود: با وجودی که با تلاش دولت یازدهم در ۲ سال اخیر حجم قاچاق کالا به حدود نصف رسیده و از ۲۸ میلیارد دلار به ۱۵ میلیارد دلار کاهش یافته، اما این نیز رقم کمی نیست و باید به کلی محو شود.
نماینده تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون صنایع و معادن کمیته ای را در این زمینه فعال کرده تا مقوله قاچاق را به صورت همه جانبه مورد بررسی قرار داده و در خصوص آن تصمیم گیری کند.
شهرستان مه ولات با جمعیتی بالغ بر ۴۸ هزار نفر به مرکزیت شهر فیض آباد در ۲۰۷کیلومتری شهر مشهد قرار دارد.
۵۱۳۲/۶۰۱۲
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشاردهنده: علی حیدر شاه حسینی

بازدیدها: 40

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *