تربت حیدریه قهرمان ششمین المپیاد دادرس خراسان رضوی شد تربت حیدریه – ایرنا – تیم دادرس تربت حیدریه در بخش دختران قهرمان و در بخش پسران بعد از نیشابور، نایب قهرمان ششمین المپیاد دادرس خراسان رضوی شد.

به گزارش ایرنا، مرحله استانی ششمین المپیاد مهارت های امدادی دادرسان خراسان رضوی در ۲ بخش دختران و پسران از سه شنبه هفته جاری با حضور ۹۰۰ دانش آموز از ۲۲ شهرستان در تربت حیدریه آغاز و جمعه با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.
رییس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه پیشتر گفته بود: هدف از برگزاری المپیاد افزایش و سنجش سطح علمی و عملی دانش آموزان و نیز آماده سازی آن ها برای مقابله با روزهای سخت است.
رضا مومن زاده همچنین اظهار داشت: المپیاد در هشت بخش شامل احیای قلبی ریوی، ارزیابی علایم حیاتی، پانسمان و بانداژ و آتل بندی، اطفای حریق، تخلیه اضطراری، پناه گیری و نیز آزمون علمی و کتبی، برگزار شد.
به گفته وی مرحله شهرستانی رقابت ها بهمن پارسال و اردیبهشت امسال برگزار شد و تیم های قهرمان مرحله استانی در ۲ گروه خواهران و برادران، به مرحله کشوری که آخر مرداد امسال در بندر انزلی برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.
جمعیت هلال احمر تربت حیدریه دارای سه پایگاه ثابت در مناطق گرماب، کامه و زاوه، می باشد.
پایگاه گرماب در فاصله ۵۰ کیلومتری تربت حیدریه امدادرسانی تا رباط سنگ را پوشش می دهد.
پایگاه کامه در فاصله ۲۵ کیلومتری تربت حیدریه جلگه رخ تا کارخانه کاشی را تحت پوشش دارد.
پایگاه زاوه در فاصله ۳۰ کیلومتری تربت حیدریه کل مسیر تربت حیدریه تا مشهد را پوشش می دهد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بازدیدها: 15

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *