سه پایگاه تب سنجی در تربت‌حیدریه فعال است

سه پایگاه تب سنجی در تربت‌حیدریه فعال است

تربت‌حیدریه – ایرنا – معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه از راه‌اندازی و فعالیت سه پایگاه تب‌سنجی در مناطق مختلف این شهرستان برای مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

علی رستمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه پایگاه پایش سلامت و تب‌سنجی برابر مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا  از ۲۷ اسفند ۹۸ در این شهرستان راه‌اندازی شده است. 

وی اظهار داشت: یک پایگاه در خروجی تربت‌حیدریه به مشهد و در مقابل پلیس راه و رو به روی کارخانه کاشی توسط دانشگاه علوم پزشکی برپا شده است که از هشت صبح تا ۱۶ بعدازظهر کار تب‌سنجی سرنشینان خودروهایی که قصد عزیمت به مشهد را دارند انجام می‌دهد.

وی گفت: پایگاه دوم توسط جمعیت هلال احمر تربت‌حیدریه در ورودی جاده مشهد به این شهرستان مقابل دانشگاه دولتی مستقر است و از ساعت هشت تا ۱۵ بعداز ظهر به تب سنجی سرنشینان خودروهای ورودی به تربت حیدریه از سمت مشهد مشغول است.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر، پایگاه سوم خود را در پلیس راه حاجی‌آباد به زاوه و با ساعت کاری یاد شده برای تب سنجی سرنشینان خودروهای ورودی به زاوه از سمت این شهرستان برپا کرده است.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۹ بیمار دیگر، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این شهرستان به ۵۷ نفر رسید که از این تعداد ۲ تن نیز فوت کرده‌اند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم شهرستان‌های تربت‌حیدریه، زاوه و مه‌ولات خدمات ارائه می‌دهد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

بازدیدها: 13

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *