سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام در گفت‌وگو با ایلنا: ادعای لوفت‌هانزا قبل از اعلام رسمی به ایران، قابل استناد نیست/ طبق فیلم دوربین‌ها، خلبان قبل از پرواز محفظه چرخ هواپیما را بررسی کرد

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام اظهار داشت: لوفت‌هانزا هیچ اطلاعاتی به فرودگاه اعلام نکرده که موضوع را در دست بررسی قرار دهیم و ابهامات لوفت‌هانزا در این باره بسیار زیاد است چراکه بیش از ٣٩ ساعت از این موضوع گذشته و لوفت‌هانزا هیچ اطلاعاتی در اختیار فرودگاه امام قرار نداده‌است.

ادعای لوفت‌هانزا قبل از اعلام رسمی به ایران، قابل استناد نیست/ طبق فیلم دوربین‌ها، خلبان قبل از پرواز محفظه چرخ هواپیما را بررسی کرد

سعید چلندری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره ادعای لوفت‌هانزا مبنی بر کشف جسد پس از پروازd از فرودگاه امام خمینی به فرانکفورت اظهار داشت: ساعت ١:٣٠ بامداد پنجشنبه شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا پروازی را از فرودگاه امام به فرانکفورت انجام داده‌ و ١۴ ساعت پس از این پرواز، نماینده لوفت‌هانزا با تماس تلفنی به فرودگاه اعلام کرده است که در قسمت محفظه چرخ‌های عقب هواپیما یک جسد پیدا شده‌‌ و به غیر از این تماس تلفنی هیچ اطلاعات دیگری از سوی یک شرکت هواپیمایی به ما اعلام نشده‌است.

وی ادامه داد: تازمانی شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا این موضوع را به صورت مکتوب و رسمی اعلام نکند، این ادعا به صورت رسمی قابل بررسی نیست. این شرکت باید اطلاعات متقنی از این موضوع و از جسد به ما ارایه کند و حداقل عکسی از جسد در اختیار فرودگاه قرار دهد. تا به این لحظه شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا به صورت رسمی موضوعی را اعلام نکرده و اطلاعاتی را ارسال نکرده است. فقط در تماس تلفنی اعلام کرده‌اند که به صورت تکنیکال پروازهای دیروز و امروز خود به ایران را لغو کرده‌اند.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام تاکید کرد: در بررسی‌های اولیه به موضوع خاصی نرسیدیم. منتظر اطلاعات رسمی لوفت‌هانزا هستیم تا به درخواست رسمی پاسخ انها پاسخ دهیم.

چلندری گفت: این موضوع چندین بار در دنیا رخ داده است که افرادی از دسته کارگران خدماتی فرودگاه به دلیل عدم آگاهی از شرایطمحفظه چرخ‌ها که درجه حرارت آن قسمت در ارتفاعات به منفی ۶٠ درجه هم می‌رسد، نسبت به ورود به آن قسمت از هواپیما اقدام می‌کنند. اما لوفت‌هانزا هیچ اطلاعاتی به فرودگاه اعلام نکرده که موضوع را در دست بررسی قرار دهیم و ابهامات لوفت‌هانزا در این باره بسیار زیاد است چراکه بیش از ٣٩ ساعت از این موضوع گذشته و لوفت‌هانزا هیچ اطلاعاتی در اختیار فرودگاه امام قرار نداده‌است.

وی تاکید کرد: بررسی‌های اولیه ما هیچ چیزی را نشان نداده‌ است و دوربین‌های محوطه را مورد بررسی قرار دادیم و اتفاقا مشاهده شد که در لحظه آخر پیش از پرواز خلبان و کادر فنی لوفت‌هانزا دقیقا همان بخش از هواپیما را چک کردند و اگر موضوعی بود در همان موقع متوجه آن می‌شدند. بنابراین تازمانی که لوفت‌هانزا موضوع را به صورت رسمی اعلام نکند برای ما قابل استناد نیست.

بازدیدها: 2

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *