بزرگترین شرکت هواپیمایی کانادا پروازهای خود به تل‌آویو را لغو کرد

بزرگترین شرکت هواپیمایی کانادا پروازهای خود به تل‌آویو را لغو کرد

​​​​​​​تهران- ایرنا- ایر کانادا بزرگترین شرکت هواپیمایی داخلی و بین المللی کانادا اعلام کرد که این شرکت هواپیمایی به خطوط هوایی ملحق شده است که پروازهای خود به تل آویو را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

به گزارش بامداد دوشنبه ایرنا به نقل از سی‌ان‌ان، ایر کانادا از یکشنبه تمامی پروازهای خود به مقصد تل آویو را لغو کرده است.

این شرکت هواپیمایی کانادایی اعلام کرد که پروازها و برنامه‌های خود را با نظارت بر وضعیت (رژیم) اسرائیل تنظیم خواهد کرد.

ایر کانادا به مسافرانی که قرار بود توسط این شرکت هواپیمایی به مقصد تل‌آویو یا از مبدأ تل‌آویو به مقاصد دیگر پرواز کنند، اطلاع داد که آنها می‌توانند تغییراتی در برنامه سفر خود اعمال کرده یا درخواست بازپرداخت بهای بلیط خود را ارائه دهند.

به نوشته سی‌ان‌ان، پیشتر خطوط هوایی یونایتد ایرلاینز، امریکن ایرلاینز و دلتا آمریکا نیز پروازهای خود به تل آویو را به حالت تعلیق درآورده‌ بودند. همچنین خطوط هوایی اروپایی ایر مالتا و ایرلاین پرتغالی تَپ (TAP) هم پیش از این پروازهای خود به (رژیم) اسرائیل را لغو کرده‌ بودند.

به گزارش ایرنا، شرکت هواپیمایی آلمانی لوفت هانزا پروازهای خود به تل آویو را به شدت کاهش داده است.

این شرکت هواپیمایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: هنوز یک پرواز از تل آویو به فرانکفورت این شنبه وجود خواهد داشت. همه پروازهای دیگر لوفت هانزا از مبدا و به مقصد تل آویو برای شنبه لغو شده است.

فلایت اویر در مجموع نشان می دهدکه ۱۴ درصد از پروازها به مقصد تل آویو از سراسر جهان لغو شده است.

رزمندگان مقاومت فلسطین از صبح شنبه عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و صهیونیست‌ها را در شوک فرو برده است.

عملیات غافلگیرانه و گسترده مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی در حالی در سومین روز خود ادامه دارد که نیروهای دیگر گروه‌های مقاومت همچون جهاد اسلامی و عرین الاسود نیز به رزمندگان حماس پیوسته‌اند و حزب الله نیز سه پایگاه شنود و راداری صهیونیست‌ها در منطقه اشغالی شبعا در جنوب لبنان را هدف قرار داده و ویران کرده است

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *