خبرها درباره حمله پهپادی مقاومت عراق به میدان گازی رژیم صهیونیستی

 

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی چند روز پیش خود به «یک هدف مهم در دریای مدیترانه» خبر داد.

به گزارش ایسنا، گروه «مقاومت اسلامی عراق» در ادامه عملیات‌های ضدصهونیستی خود، شامگاه جمعه از «حمله به یک هدف مهم در در دریای مدیترانه با سلاح‌ مناسب» خبر داد.

گروه‌های مقاومت در منطقه از جمله در عراق و لبنان و همچنین نیروهای مسلح یمن با آغاز جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه، عملیات‌هایی را علیه مواضع و پایگاه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین منافع اقتصادی این رژیم انجام داده‌اند.

مقاومت اسلامی عراق در بیانیه امشب خود آورده است: «در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی، مجاهدین ما چند روز قبل هدفی را در دریای مدیترانه با سلاح‌ مناسب هدف قرار دادند و این سلاح به دقت با هدف مورد نظر برخورد کرد».

مقاومت اسلامی عراق تاکید کرده که به عملیات‌های ضدصهیونیستی خود ادامه می‌دهد.

الجزیره اما به نقل از مقاومت اسلامی عراق خبر داده حمله چند روز قبل این گروه به میدان گازی «کاریش» رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه و با پهپاد بوده است.

این گروه مقاومت عراقی بامداد امروز نیز اعلام کرد که هدفی را در شهر ام الرشراش (ایلات) فلسطین اشغالی را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تاکید کرد که به اجرای حملات علیه اشغالگران ادامه خواهد داد.

پنتاگون پیشتر اعلام کرده بود نیروهای آمریکایی از ۱۷ اکتبر هدف حدود ۱۰۰ حمله در عراق و سوریه قرار گرفته‌اند که منجر به زخمی شدن ۶۲ سرباز آمریکایی شده‌ است.

مقاومت اسلامی عراق نیز اعلام کرده در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آن‌ها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *