به این ۱۰ دلیل مردم شما را دوست ندارند!

به این ۱۰ دلیل مردم شما را دوست ندارند!

به گزارش اطلاعات آنلاین به نقل از ام اس ان، آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چرا مردم شما را دوست ندارند؟ یا تا به حال این احساس را داشته اید که همه از شما متنفرند؟

گاهی اوقات ممکن است احساس شود که برخی شما را دوست ندارند. مطمئناً همه آدم‌ها شما را دوست نخواهند داشت، همانطور که شما همه را دوست نخواهید داشت. ما انسان هستیم و تفاوت‌ها، ناسازگاری‌ها و البته تعصبات خود را داریم.

در واقع، دلایلی که مردم شما را دوست ندارند متفاوت است که در زیر آنها را لیست می‌کنیم.{در حالی که ممکن است نخواهید دلایلی را که تقصیر شما نیستند تغییر دهید، ممکن است بخواهید کاری در مورد آنهایی که هستند انجام دهید.}

مردم انواع سوگیری‌ها و صدها دلیل برای دوست نداشتن شما دارند؛ از دلایل فرهنگی گرفته تا دلایل شخصی، یا صرفاً تعصب؛ عوامل بسیار زیادی وجود دارد که می‌تواند باعث بیزاری شخص دیگری، از جمله خود شما شود.

یک – شما نه تنها موفق هستید (طبق معیار موفقیت طرف مقابل)، بلکه در واقع از فردی که شما را دوست ندارد، موفق‌تر هستید.

دو – این تقصیر شما نیست که شخصی از شما بدش می‌آید زیرا ویژگی‌های خودش را به او یادآوری می‌کنید.

سه – شکست هایشان را به آنها یادآوری می‌کنید. این اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که دو نفر در یک سطح باشند، اما یکی در زندگی جلوتر می‌رود (مثلاً هر دوی شما موقعیت یکسانی داشتید، اما فقط شما ارتقا پیدا کردید.)

چهار- آنها آنچه شما دارید را ندارند: پول، شغل، رابطه، خانواده یا چیزی به سادگی یک شی یا فالوورهای اینستاگرام!

پنج – شما خوش تیپ تر هستید. شما می‌توانید خوش تیپ تر باشید و شخص شما را تهدیدی برای رابطه یا رابطه احتمالی خود بداند.

شش – شاید شما باهوش‌تر باشید و آن شخص در محل کار یا در محیط دیگری که می‌توانید از هوش خود استفاده کنید احساس خطر می‌کند.

هفت – برخی افراد از کسانی که توانایی تفکر مستقل را دارند و به راحتی قابل دستکاری نیستند، بیزارند.

هشت – تو صادق هستی. شاید از گفتن حقیقت نمی‌ترسید. گفتن نظر خود مطمئناً می‌تواند شما را پیش چشم شنوندگان منفور کند.

نه – آنها پیش فرض‌هایی دارند. گاهی اوقات، به هر دلیلی، مردم در مورد شما پیش داوری‌هایی دارند. اینها می‌تواند بر اساس چیزهای مختلفی باشد، از طرز لباس پوشیدن، نحوه صحبت کردن، تا جایی که از آنجا آمده‌اید.

ده – شما سخاوتمند هستید. برخی افراد ممکن است احساس بدی داشته باشند زیرا شما خیلی خوب هستید. این به آنها یادآوری می‌کند که نیستند.

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *