معاون فرماندار تربت حیدریه:دانشگاه محل بده بستان سیاسی نیست

تربت حیدریه- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرماندار تربت حیدریه گفت: مدیران و مسئولان دانشگاه ها باید توجه داشته باشند دانشگاه محلی برای اعمال حب و بغض های شخصی و بده بستان های سیاسی نیست.

به گزارش ایرنا، مهدی ناصری روز سه شنبه در کمیسیون امور دانشجویی این شهرستان افزود: با توجه به نزدیک شدن به انتخابات، مسئولان دانشگاه ها موظفند زمینه تقویت شور و نشاط سیاسی در فضای دانشگاه را فراهم آورند تا شاهد تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.
وی با انتقاد از غیبت حضور مدیران و روسای دانشگاه های تربت حیدریه در این نشست، گفت: در حالی که فرمانداری به دانشگاه اهمیت داده و اقدام به برگزاری جلسه کمیسیون دانشجویی می کند، اما مدیران دانشگاه برای کار خود ارزش قائل نیستند و به اعزام نماینده اکتفا می کنند.
ناصری افزود: برخی تصمیمات باید آنی و با حضور مسئولان دانشگاه ها اتخاذ شود و فقدان این عزیزان تصمیم گیری را به تاخیر می اندازد.
در این نشست با تشکر از عملکرد شهرداری در نصب علائم هشدار دهنده در مقابل دانشگاه تربت حیدریه، بر اجرای درخواست های ترافیکی دانشگاه فرهنگیان، در خیابان فردوسی جنوبی تاکید شد.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد. 
۶۱۲۱/۵۱۳۲

بازدیدها: 107

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *