تربت حیدریه با ۵۳ نماد نوروزی چشم به راه بهار تربت حیدریه- ایرنا- شهردار تربت حیدریه گفت: این شهر با ۵۳ نماد شامل ۱۲ نماد جدید، ۲۵ نماد قدیم و ۱۶ نماد گل آذین در قالب ستاد استقبال از بهار طرح، آماده پیشوازی از نوروز سال ۹۶ شده است.


رمضانعلی شورابی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها ۱٫۵ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: موضوع نمادهای نوروزی دینی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی، با محوریت نوروز و باورهای فرهنگی و اعتقادی مردم تربت حیدریه است.
وی گفت: همچنین بازپیرایی محور ورودی شهر از سمت مشهد (جاده منظر) پاکسازی و زیباسازی بوستان شهید خاکسار و ملت با تمامی امکانات و از جمله حمام و سرویس های بهداشتی، وسایل بازی برای کودکان و مسافرانی که قصد استقرار در چادر را دارند، از دیگر اقدامات این نهاد در آستانه نوروز بوده است. 
شورابی اظهار کرد: کاشت درخت و گل، زیباسازی شهر و رنگ آمیزی مبلمان شهری از دیگر اقدامات شهرداری در آستانه نوروز است.
شهردار تربت حیدریه در بخش دیگری به پویش ابتکاری خبرگزاری جمهوری اسلامی با عنوان 'نه به ریختن زباله' اشاره و اظهار کرد: هر چند شهروندان تربت حیدریه به لحاظ سطح فرهنگی در نظافت فضای عمومی سطح شهر توجه ویژه ای دارند، با این حال از شهروندان و مسافران درخواست می شود تا نسبت به رعایت نظافت عمومی و به خصوص در روز طبیعت با متولیان امور نظافت عمومی سطح شهر همکاری لازم را داشته باشند.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد. 
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

بازدیدها: 49

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *