همزمان با سومین روز از هفته دولت، روز شنبه بهره برداری از ۶ طرح عمرانی و ورزشی در روستاهای بخش مرکزی و دانشگاه تربت حیدریه آغاز شد

به گزارش ایرنا، بخشدار مرکزی تربت حیدریه در آیین بهره برداری از این طرح های روستایی گفت:‌ برای اجرا و تکمیل این طرح ها به صورت سرجمع پنج هزار و ۴۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
حسن قربانی افزود: بهسازی معابر روستایی منظر، افتتاح بوستان کودک منظر، بهسازی معابر روستایی صومعه، ایجاد ساختمان دهیاری روستای شیخ ابوالقاسم و نیز ساختمان دهیاری روستای قوزان پنج طرح روستایی هستند که امروز به بهره برداری می رسند.
امروز همچنین کفپوش سالن ورزشی هزار و ۲۰۰ متری دانشگاه تربت حیدریه بهره برداری شد که برای خرید و نصب آن هزار و ۲۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
به گزارش ایرنا این سالن چندمنظوره سرپوشیده ورزشی از سال ۹۰ برای فعالیت دانشجویان در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، پینگ پنگ و بدمینتون افتتاح شده است.
امروز همچنین به میزبانی اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده های آنان برگزار شد که شرکت کندگان مسیر میدان بسیج تا بوستان پیشکوه را طی کردند.
بخش مرکزی تربت حیدریه دارای ۵۴ روستا، ۴۹ دهیاری و ۳۶ هزار نفر جمعیت روستایی و ۱۳۰ هزار نفر جمعیت شهری است.
تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ، چهار شهر، هشت دهستان و ۱۳۶ آبادی با جمعیت ۶۹ هزار و ۹۷۴ نفر است که از این تعداد ۱۲۱ روستا جمعیتی بالای ۲۰ خانوار دارند
حدود ۷۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان ساکن روستاها هستند.
شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی

بازدیدها: 25

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *