– رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد حوزه ورزش همگانی پارسال تربت حیدریه با کسب ۸۹۵ امتیاز رتبه نخست استان را کسب کرد

سید حمیدرضا امینی روز چهارشنبه در مراسم غبارروبی مزار شهدا به مناسبت هفته تربیت بدنی افزود: این امتیاز بر اساس هفت شاخص ارزیابی شامل میزبانی، قهرمانی، عنوانهای ملی مذهبی و نخبگان و در بین ۱۲ رشته ورزشی کسب شده است.
وی همچنین گفت: یکی از مهمترین کمبودهای تربت حیدریه ما در حوزه ورزش فقدان فضاهای ورزشی مجهز، سالن اختصاصی ویژه بانوان و نیز نبود خوابگاه برای برگزاری مسابقات کشوری و استانی است.
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: هر چند ساختن مدرسه و مسجد برای فرزندان این خطه اهمیت دارد اما شایسته است افراد خیر به فکر سلامت جسمی فرزندانشان نیز باشند و در زمینه ساخت اماکن ورزشی با ما همکاری کنند.
وی ادامه داد: در طول هفته تربیت بدنی طی روزهای ۲۶ مهر تا دوم آبان ۲۰ فعالیت در دو حوزه ورزش و جوانان در این شهرستان اجرا می شود.
امینی گفت: ۳۲ باشگاه ورزشی شامل هفت باشگاه مختص بانوان در تربت حیدریه دایر است. شمار بیمه شدگان ورزشی در این شهرستان نیز چهار هزار و ۶۷۰ نفر و تعداد تشکلهای مردم نهاد در این حوزه پنج مورد است.
همزمان با نخستین روز هفته تربیت بدنی جمعی از بانوان تربت حیدریه مسیر اداره ورزش و جوانان تا مزار شهدای بهشت عسگری این شهر را پیاده طی کردند و با قرائت فاتحه و نثار گل یاد شهیدان را گرامی داشتند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم **انتشار: حسین کریم زاده

بازدیدها: 29

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *