شش نامزد در تربت حیدریه فعالیت انتخاباتی ندارند

تربت حیدریه- ایرنا- رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه گفت: از مجموع ۳۲ نامزد حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات، شش نامزد تا این لحظه هیچ فعالیت انتخاباتی از خود بروز نداده اند.

مهدی ناصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی از نامزدها نیز با وجودی که فاقد ستاد هستند، اما مواد تبلیغاتی خود شامل تصاویر و برنامه هایشان را منتشر کرده و در سطح شهر توزیع کرده اند.
وی گفت: هر چند طبق قانون این افراد موظف به دائر کردن ستاد هستند، اما با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی و در راستای تهییج و ایجاد شور و شوق انتخاباتی، ما نیز در این خصوص سخت گیری نکرده ایم.
ناصری افزود: البته برخی نامزدها نیز شاید در شهر تربت حیدریه فاقد ستاد بوده یا کم جنب و جوش باشند، اما در زادگاه اصلی آنها مانند شهرستان های زاوه، مه ولات و یا روستاهای تابعه، فعالیت آنان بسیار گسترده تراز تربت حیدریه است.
وی با بیان اینکه تا این لحظه هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی این حوزه انتخابیه مرتکب تخلف انتخاباتی نشده اند، افزود: البته مشاهده شده هواداران برخی نامزدها در خیابان مسیر کوتاهی را با طرح شعارهایی به نفع نامزد خود می پیمایند که از نظر ما تخلف محسوب شده و ما نیز تذکرات لازم را به نامزد مورد نظر داده ایم.
شهرستان های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات، مشترکا دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند که ۳۲ نفر بر سر تصاحب آن رقابت دارند.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

بازدیدها: 57

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *