آغاز بهره برداری از چهار طرح عمرانی در بخش بایگ تربت حیدریه همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، چهار طرح عمرانی روز چهارشنبه در بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه به بهره برداری رسید.


به گزارش ایرنا این طرح ها شامل ساختمان فرهنگی رفاهی روستای فدیهه، ساختمان دهیاری روستای حصار، فرستنده دیجیتال روستای حصار و شبکه دیجیتال روستای رودمعجن مجموعا با ۲۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.
همچنین امروز عملیات اجرایی مرکز سلامت شهر بایگ با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش حاج آقا محدث آغاز شد و کلنگ آغاز ساخت مرکز سلامت روستای رودمعجن به زمین زده شد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت حیدریه در آیین بهره برداری از طرح های مزبور با تقدیر از مشارکت خیرین در امور عام المنفعه گفت: خیرانی که با بذل سرمایه خود در راستای خدمت به مردم قدم برمی دارند باقیات الصالحاتی به یادگار می گذارند.
احمدعلی موهبتی با اشاره به خدمات دولت یازدهم افزود: مردم خدمات و برکات جمهوری اسلامی را با تمام وجود خود لمس می کنند ولی حق مردم بیش از این است و باید تلاش بیشتری برای خدمت و رفاه مردم صورت گیرد.
وی در جمع مردم روستای شهیدپرور رودمعجن نیز گفت: ما هرچه داریم از شهدا داریم و اگر فرهنگ شهدا به نسل های امروز و آینده منتقل شود، کشور بیمه می شود و این خیانت به خون شهداست که کاری کنیم مردم نسبت به نظام بدبین شوند.
در این آیین نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان محلی نیز حضور داشتند.
بخش بایگ در کنار کدکن، مرکزی و جلگه رخ، بخش های چهارگانه شهرستان تربت حیدریه را تشکیل می دهند.
بخش بایگ با مرکزیت شهر بایگ، شامل روستاهای بسک، گشن، حصار، رود معجن، خورشبر، فهندر، صنوبر، سرخ آباد و فدیهه حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد که مرکز آن شهر پنج هزار و ۵۰۰ نفری بایگ در ۲۰ کیلومتری غرب شهر ۱۳۰ هزار نفری تربت حیدریه واقع است. 
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد. 
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

بازدیدها: 51

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *