سیل راه ارتباطی بیش از ۱۰ روستای بردسکن را قطع کرد تربت حیدریه – ایرنا – معاون فرماندار بردسکن اعلام کرد: در پی بارش باران و جاری شدن سیل، راه ارتباطی ۱۰روستا و منطقه عشایری این شهرستان در روز جمعه بسته شد.


به گزارش ایرنا ابراهیم قاسم پور شامگاه جمعه در نشست فوق العاده شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان افزود: این بارش های سیل آسا موجب قطع شبکه های برق، تلفن و آب آشامیدنی چندین روستا نیز شد.
وی عنوان کرد: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده مسئولان دستگاههای خدمات رسان و امدادرسان، بلافاصله اقدامات لازم انجام شده و امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز روستاییان تامین شد. 
وی گفت: وقوع سیل باعث پر شدن بندهای خاکی این شهرستان از جمله سد دهان قلعه، تنگل ارغوان و نوبهار شده و منازل مسکونی ۹ خانوار ساکن در روستای سلطان آباد از توابع بخش شهرآباد را دچار آبگرفتگی کرد که با حضور به موقوع تیم های جمعیت هلال احمر این خانواده ها در حسینیه روستا اسکان داده شدند.
قاسم پور از ترک برداشتن پل روستای 'کوشه' و فرونشست زمین در روستای فیروزآباد بردسکن نیز خبر داد و گفت: این بارندگی ها به تاسیسات شرکت های آب، برق، گاز، مخابرات و اداره راه شهرستان در نواحی روستایی منطقه نیز خسارت وارد کرده است.
وی گفت: بارش باران که از دیشب در شهرستان آغاز شده بود و همچنان ادامه دارد آب شرب روستای خانقاه و ارتباط تلفنی و فیبر نوری روستای خوشاب از توابع بخش مرکزی بردسکن را قطع کرد که آب مردم روستای خانقاه با اعزام یک دستگاه تانکر سیار تامین شد.
شهرستان ۷۶ هزار نفری بردسکن در ۲۷۳ کیلومتری مشهد واقع است.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

بازدیدها: 22

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *