ساری در گفت‌وگو با ایلنا: اظهارات نماینده مشهد مصداق تیشه به ریشه زدن است/ قوه قضائیه همه را به یک چشم نگاه کند

.

علی ساری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره حفظ وحدت در شرایط کنونی کشور و دوری نمایندگان از سخنان و رفتارهایی مانند اظهارات نماینده مشهد که باعث ضربه زدن به نظام می‌شود، گفت: بیان چنین سخنانی  در وهله اول تیشه به ریشه زدن است.

وی با بیان این که در این شرایط خاص که ما مورد هجوم تمام قدرت‌های بزرگی که در اطراف کشورمان قرار دارند هستیم بیش از هر چیز نیاز به وحدت و انسجام داریم،‌ عنوان کرد: باید وحدت میان آحاد ملت حفظ شود، این‌گونه حرف زدن‌ها بر خلاف انسجام و همدلی است. قدرت‌های بزرگ مخالف وحدت ملی ما هستند و این گونه حرف‌ها دقیقا همان چیزی است که آنان می‌خواهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با بیان کردن چنین مطالبی در واقع ما نشان می‌دهیم که ما یک اشتراک فکری با دشمنان داریم بنابراین در این شرایط بهتر است به فکر وحدت باشیم نه اینکه یک عده نماینده را برانداز خطاب کنیم این موضوع واقعا جای تأسف دارد؛ بنده به عنوان نماینده مجلس این اظهارات را رد می‌کنم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود هر شخصی که چنین مطالبی را بیان می‌کند در وهله اول از محضر مردم عذرخواهی کند. البته امیدوارم این حرف بر اثر غفلت و بی توجهی و یا سهوی به زبان آمده باشد. 

ساری در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در موارد مشابه هنگامی که چنین اظهاراتی از سوی برخی دیگر از چهره‌ها می‌شود نهادها و دستگاهی وارد عمل می‌شوند اما در مواجه با چنین اظهاراتی چون فرد متعلق به جناح و جریان خاصی است،‌ برخوردی صورت نمی‌گیرد،‌ بیان کرد: ابتدا باید گفت چون یک‌سری از نمایندگان در این شرایط خاص موافق لوایحی هستند که بر خلاف نظر آقای قدوسی و یا سایر همکاران است دلیل نمی‌شود چنین اظهاراتی بیان شود .

وی ادامه داد: در پاسخ به این‌که گفته می‌شود با یک‌سری از اظهارات برخورد می‌شود و یک سری از اقدامات تلویحا مورد حمایت می‌گیرد، باید گفت نباید زیاد پیگیر این مسئله باشیم طبیعی است هرشخصی که هدفش خدمت به مردم است بایستی خود را در معرض انواع تهدیدها و صحبت قرار دهد.

ساری خاطرنشان کرد: هنگامی که شما به خاطر مردم،‌ جامعه و انقلاب روی به قوانینی می‌آورید که مجلس تائید کرده و حتی شورای محترم نگهبان آن را مورد ارزیابی قرار داده و  گفته فقط یدارد و باید رفع شود و ما تائید می‌کنیم پس مسیر درست است و ما گام در راهی گذاشته‌ایم که باید تمام توجه و هدفمان حفظ انقلاب و وحدت باشد.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود قوه قضائیه همه را به یک چشم نگاه کند، بیان کرد: برآیندها بر این است که به جز در یکسری موارد بسیار محدود قوه قضائیه عملکرد قابل قبولی داشته است .

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه در این موضوع خواهیم بخواهیم بگوئیم قوه قضائیه باید برخورد و این رفتار را تعمیم به تمام عملکرد این قوه دهیم خود این امر دقیقا مانند ادبیات آقای کریمی قدوسی است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود این گونه امورات دنبال شود و هنگامی اظهارات درست نیست باید توسط هیأت نظارت دنبال شود اما معتقدم برای رسیدن به اهداف بزرگ انقلاب باید به مسائل مهم تری فکر کنیم.

بازدیدها: 12

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *