نخستین فروشگاه اینترنتی در تربت‌حیدریه راه‌اندازی شد

نخستین فروشگاه اینترنتی در تربت‌حیدریه راه‌اندازی شد

تربت‌حیدریه- ایرنا- نخستین فروشگاه اینترنتی عرضه محصولات بهداشتی به آدرس www.baminmarket.com در شهرستان تربت‌حیدریه راه اندازی شد.

مدیر این فروشگاه روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از راه اندازی این سامانه اینترنتی را تحقق برنامه‌های ستاد کرونا به منظور افزایش میزان ماندگاری مردم در منازل ذکر کرد.

آرش هوشمند افزود: در این فروشگاه اینترنتی، ماسک و مواد ضدعفونی کننده با توجه به نیاز جامعه بین مردم این شهرستان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: تمام محصولات در این فروشگاه اینترنتی، با رعایت موازین بهداشتی مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی است و از نظر قیمت نیز با حداقل نرخ موجود در بازار و مورد تایید اداره صنعت، معدن و تجارت به مردم عرضه می‌شود.

وی گفت: شهروندان پس از انتخاب محصول اینترنتی، کالای مورد نظر خود را بدون پرداخت هزینه حمل، در منزل تحویل می‌گیرند و چنانچه کالای تحویلی با آنچه در فضای مجازی دیده و انتخاب کرده‌ بودند مغایرت داشت، مشروط بر آنکه برچسب آن باز نشود قابلیت مرجوع شدن را دارد.
وی با بیان اینکه برای اقلام هر کاربر و هر خانواده محدودیت خرید در تعداد و دفعات خرید وجود دارد، افزود: هر کاربر با نشانی مشخص و کد کاربری می‌تواند در هر هفت روز یک بار اقدام به خرید کند و در هر بار خرید نیز تعداد مشخصی خرید انجام دهد که این شرایط تنها محدود به همین ایام خاص است. 

شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در تربت‌حیدریه به ۴۴ نفر رسیده که از این تعداد دو نفر فوت کردند.

 مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

بازدیدها: 22

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *