توسط آقای محمود جهانشیری ۳۰۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اهدا شد

۳۰۰ میلیون ریال به دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اهدا شد

تربت‌حیدریه – ایرنا – یک فرد نیکوکار ۳۰۰ میلیون ریال برای خرید تجهیزات حفاظت فردی پزشکان و پرستاران که در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا هستند به دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اهدا کرد.

محمود جهانشری یکی از خیران حوزه سلامت که خود نیز کارمند بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه است روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پرستاران غیرتمند تربت حیدریه همانند تمامی مدافعان سلامت کشور، مجاهدانه و با تمام توان خود در خط مقدم دفاع از سلامت مردم هستند و به عنوان یک ایرانی، وظیفه خود می‌دانم به هرشکل ممکن به این قشر فداکار کمک کنم. 

وی اظهار داشت: اگرچه اکنون افتخار حضور در این سنگر مقدس را ندارم اما هرگونه کمکی که در توان داشته باشم تقدیم مدافعان سلامت خواهم کرد و ضمن آرزوی سلامتی برای تمام ملت ایران، از دیگر نیکوکاران نیز درخواست می کنم همانند گذشته در مسیر توسعه خدمت به سلامت جامعه در این برهه حساس نیز مشارکت داشته باشند.

طبق اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه، با مثبت اعلام شدن نتیجه آزمایش ۹ بیمار دیگر، شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در این شهرستان به ۵۷ نفر رسید که از این تعداد ۲ تن نیز فوت کرده‌اند.

بازدیدها: 20

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *