حمله پهپادی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست/ مختل کردن پدافند هوایی ارتش اسرائیل

حمله پهپادی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامیان صهیونیست/ مختل کردن پدافند هوایی ارتش اسرائیل

عکس آرشیو است

تهران – ایرنا – حزب الله لبنان اعلام کرد که مقر فرماندهی نظامیان رژیم صهیونیستی در بخش شمال غربی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از شبکه العربی، حزب الله لبنان افزود: در پی این عملیات پهپادی، تعدادی از نظامیان رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

همزمان، شبکه المیادین نیز به نقل از منابع خود در جنوب لبنان گزارش داد که پادگان نظامیان رژیم صهیونیستی در «یعرا» در ۲ کیلومتری مرز شمال فلسطین اشغالی با جنوب لبنان امروز برای اولین بار مورد هدف پهپادی رزمندگان مقاومت قرار گرفت.

المیادین به نقل از این منابع با اشاره به اینکه رزمندگان مقاومت قبل از این حمله پهپادی با انجام فعالیت هایی در چند نقطه، تمرکز نیروهای رژیم اشغالگر را برهم زدند، اضافه کرد که این اقدام نیروهای مقاومت، پدافند هوایی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را مختل کرد و پس از آن، حمله پهپادی نیروهای مقاومت علیه اشغالگران صهیونیست آغاز شد.

این شبکه لبنانی همچنین از حملات توپخانه رژیم صهیونیستی به اطراف شهر کفرکلا خبر داد.

به گزارش ایرنا، حزب الله عصر دیروز (شنبه) نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده بود که نیروهای مقاومت پایگاه نظامی صهیونیست ها در «السماقه» و محل استقرار نیروهای اشغالگر در اطراف آن را با موشک هدف قرار دادند و به دشمن تلفات قطعی وارد کردند.

حزب الله همچنین تأکید کرد نیروهایش مواضع صهیونیست ها در اطراف پایگاه نظامی صهیونیست ها موسوم به «رامیا» را با سلاح های مناسب هدف قرار دادند و باعث خسارت جانی به نیروهای اشغالگر شدند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری از حمله نیروهایش به مواضع صهیونیست ها در موقعیت نظامی «المطله» با استفاده از سلاح های مناسب و هدف قرار گرفتن نیروهای اشغالگر خبر داد.

حزب الله همچنین بیان کرد که نیروهای پیاده دشمن را در پایگاه «رویسه العاصی»، پایگاه «البغدادی» و مقر فرماندهی لشکر ۹۱ در «پایگاه برانیت» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده و تلفاتی قطعی به دشمن وارد کرده است.

حزب الله همچنین اعلام کرده بود که روز جمعه نیز ۶ موضع و پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف موشکی و راکتی قرار داده است.

حزب الله پنجشنبه شب نیز یکی از مواضع نظامیان صهیونیست در مرز با لبنان را هدف موشکی قرار داد که در جریان آن ۲ نظامی صهیونیست کشته شدند.

بازدیدها: 0

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *