سلامت انتخابات، خط قرمز دولت یازدهم است تربت حیدریه- ایرنا- مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی گفت: سلامت برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط، خط قرمز دولت یازدهم است و برای برپایی چنین انتخاباتی با هیچ فرد حقیقی و حقوقی بده و بستان سیاسی ندارد.

 

به گزارش ایرنا سیدمسعود محولاتی، دوشنبه در جلسه کارگاه آموزشی فرمانداران، بخشداران و کارشناسان انتخابات منطقه جنوب خراسان رضوی که در تربت حیدریه برگزار شد، افزود: در سایه برگزاری انتخابات پرشور و سالم، یکبار دیگر اقتدار و صلابت ایران اسلامی به رخ جهانیان کشیده خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسئولان و دست اندرکاران انتخابات باید با ایجاد و تقویت یک فضای نشاط و امید در جامعه، ذهن مردم را به سمت برپایی انتخاباتی با مشارکت حداکثری سوق بدهند، گفت: همه وظیفه داریم تنها به نص قانون عمل کنیم زیرا در دولت یازدهم تشخیص های فردی در اجرا و نظارت انتخابات جایگاهی ندارند.
محولاتی در بخش دیگری اظهار کرد: برای برگزاری دوازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری و نیز پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان، ۹ هزار صندوق در چهار هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای مستقر خواهند شد.
وی تعداد عوامل برگزاری انتخابات اعم فرمانداران، بخشداران، عوامل اجرایی نمایندگان فرمانداران، ناظران و بازرسان را ۷۵ هزار نفر عنوان و اظهار کرد: برای دست اندرکاران انتخابات جلسات توجیهی با محوریت چهار شهرستان مشهد، تربت حیدریه، تربت جام و کاشمر تدارک دیده ایم که جلسه منطقه جنوب خراسان شامل پنج شهرستان تربت حیدریه، گناباد، زاوه ، مه ولات و رشتخوار امروز به میزبانی تربت حیدریه برگزار شد.
محولاتی خطاب به داوطلبان نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز گفت: با توجه به اینکه گواهی عدم سوء پیشینه در زمان ثبت نام ضروری است، متقاضیان باید از هم اکنون با مراجعه به پاسگاه های انتظامی اقدام کنند تا زمان ثبت نام با کمبود وقت مواجه نشوند. 
دوازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.
ثبت نام از داوطلبان از روز ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ آغاز و به مدت ۵ روز ادامه می ‌یابد و مهلت قانونی تبلیغات ۲۰ روزه برای کاندیداهای تایید صلاحیت شده نیز ۸ تا ۲۷ اردیبهشت ماه تعیین شده است.
شهرستان تربت حیدریه دارای چهار بخش مرکزی، جلگه رخ، کدکن و بایگ و چهار شهر، هشت دهستان و حدود ۱۵۰روستا است.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

بازدیدها: 51

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *