امدادرسانی و اسکان ۶۹۰ مسافر گرفتار برف در تربت حیدریه

تربت حیدریه – ایرنا- رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه اعلام کرد: به دنبال بارش برف و بروز مشکلاتی در محورهای ارتباطی منطقه، امدادگران این جمعیت به ۶۹۰ نفر از مسافرانی که در محورهای این شهرستان گرفتار شده بودند، امدادرسانی کرده و آنان را اسکان دادند.

رضا مومن زاده، جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این کمک رسانی ها دیشب و امروز در محور کوهستانی تربت حیدریه – باغچه در محدوده روستای گرماب، کارخانه کاشی زرین و رباط سفیر صورت گرفت و بیش از هزار تخته پتو و مقادیری آذوقه بین مسافران توزیع شد.
وی با اشاره به بسته شدن محور اصلی تربت حیدریه – مشهد به مدت بیش از ۲ ساعت و بازگشایی این مسیر در ساعت ۱۱ امروز، بسته شدن دوباره این محور، با توجه به برودت هوا و احتمال بارش مجدد برف و بروز کولاک را دور از انتظار ندانست.
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه افزود: با توجه به وضعیت جوی، به شهروندان توصیه می شود از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت ضرورت نیز ضمن همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و آذوقه، مخزن سوخت خودرو خود را پر کنند تا در مسیرها به مشکل برنخورند.
بارش برف که از سحرگاه روز جمعه شهرستان تربت حیدریه را فراگرفته، همچنان در ارتفاعات و مسیرهای کوهستانی این منطقه ادامه دارد.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری تربت حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.
خبرنگار : علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی 

بازدیدها: 28

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *